Sunday 6 August 2017

Kehti Forex Factory


,,. ,,. . ,. ,,. ,,,,. . ,. ,. ,. . 03 2014 11 2014 11 2014 19 2015 04 2014 - 0. 90 90 -. - - 2 -. -,,. . 100 100, - Wo kehti hai suno jana Wo kehti hai suno jaana, Mohabbat moum ka ghar hai, ki tapish-e-bud-gumani ki, Kahin pighla na de adalah ko utama kehta hoon, jis dil main zara bhi bad-gumani ho , Wahan kuch aur ho untuk ho, Mohabbat ho nahi sakti, Wo kehti hai sada aise dia, Kia tum mujh ko chaho ge K main is kami koi bhi, gawara ker nahi sakti, kehona hoon utama, Mohabbat kia hai kamu tum ne sikhaya Hai, Mujhe tum se mohabbat k siwa, Kuch b nahi aata, Wo kehti hai, judai se bohat darta hai mera dil, k khud ko tum se hat ker dekhna, mumkin nahi hai ab, kehona hoon utama, yahi khadshe bohat mujh ko satate Hain, Magar sach hai mohabbat utama, Judai saath chalti hai, Wo kehti hai, Batao kia hanya bin jee sako ge tum Meri baaten, meri yaaden, meri aankhen, bhula do ge kehona hoon utama, kabhi aisi baat per socha nahi main ne, Ager ek pal ko bhi sochon ke, Saansen rukne lagti hain, Wo kehti hai tumhen mujh se, Mohabbat adalah qader kyon hai K utama ek aam si larrki, Tumhen ky Di khaas lagti hon Main kehta hoon, Kabhi khud ko meri aankhon se tum dekho, Meri dewaangi kyon hai, ye khud he jaan jao gi, Wo kehti hai, Mujhe waraftgi se dekhte kyon ho K khud ko bohat, Qeemti mahsoos kerti hoon, Main kehta hon, Mata-e-jaan bohat anmol hoti hai, Tumhen jub dekhta hoon zindgi, Mahsoos kerta hoon, Wo kehti hai, Mujhe alfaz k jugno nahi milte, K tumhen bata sakon, K dil main hanya kitni mohabbat hai, kehta utama Hoon, Mohabbat to nigahon se jhalakti hai, Tumhari khamoshi mujh se, Tumhari baat kerti hai, Wo kehti hai, Batao na kiss ko khone se darta ho Batao kon hai wo jise, kamu mousam bulate hain Main kehta hoon, Yeh meri shayeri hai aaina Dil ka, Zara dekho batao kia, Tumhen adalah nazar utama aaya Wo kehti hai, Atif jee bohat baaten banate ho, Magar sach hai kamu baaten, Bohat dia shaad rakhti hain, kehona hoon utama, Yeh sub baaten kamu fasane ek bhana hain, k Pal kuch zindagani k, Tumhare saath kat jayen, Phir kami k baad khamoshi ka, Dilkash raqs hota hai, Nigahen bolti hain Aur, Lub khamosh rehte hain8230. Wa0o benar-benar baik bohat bagus gazal hain dill me utar jane wale hain mujhe b bohat da lagta hain k saya apne pyr ko kho na du par mujhe yakeen hain apne pyr p qk itne telanjang telanjang tofan ae itne bre bre larai gussa thanda hone k bd bt Jelas kar k phr pyr karte maaf karlete h par ek dosre ko dor hone nai daete bubar nai karte jo aj kal chal raha h atau aku b ac gergaji karte ho di se atau kamu kahty ap b jante h ap hanya jan h me soch b Nai sakta aisa atau pyr ac thori hota hk jo chor jae saya har wkt ap k sath ho qk ap nae to kuch nai masha allah 3 tahun hogy h 3 sall me shadi h anywaym saya bhe lehkti ho atau shok bh pr mujhe lagta h ap se Acha nai lihk sakte. or saya hanya apne lia lihkte apne khayalat lihkte ho bohat zabrdast lihkte hain Ap. Saya sangat mencintai puisi ini, saya tidak bisa mengatakannya kepada ucapan8230823082308230 .. tchng saya Hrt82308230 .. Itni swt p0etry h. Aaj q aankh bhar aayi h. Aaj q teri yaad aayi h. Puisi facebookdeep. s.panwar1 adalah puisi favorit saya yang sangat menyedihkan dan sepi yang saya cintai v banyak

No comments:

Post a Comment